Materinski dan
25.03.2007 ob 10:49Še eden izmed praznikov ki jih ne razumem. Imamo 8. marec, mednarodni dan žensk, zakaj potrebujemo še materinski dan? Mogoče zaradi Marijinega oznanjenja? (btw., kaj je sploh to?) Mogoče zato, ker je potrebno ločevati ženske, ki so rodile, od ostalih žensk? Kaj pa tiste, ki ne morejo roditi? A potem te ženske, ne morejo praznovati materinskega dneva, oz. so drugorazredne? Koliko mladih žensk se v sedanjem času odloči, da bodo imele otroke? Kako država pomaga pri tem? Kako si naj mlada družina kupi stanovanje, kjer bodo živeli in uživali družinsko življenje? Na žalost ne gre, oz. gre z zelo velikim odrekanjem za naslednjih 20 let! Namesto da bi država s programom poskrbela za nataliteto Slovencev, jih to ne zanima, razen, da pridigajo o tem! Zakaj je cena vrtca tako visoka? Zakaj je hrana za otroke tako draga? Zakaj so obdavčene otroške stvari? Ali ne bi bilo precej bolj preprosto, če bi država ukinila davek na zgoraj omenjene stvari in s tem pomagala pri novih rojstvih in novih srečnih družinah? Oz. če bi se zavzela za stanovanjsko politiko in ne bi na račun nepremičnin polnila svojo proračunsko luknjo?






25.03.2007 ob 10:55
Kot pravim…odoh ja na sjever! Jebeš ti našo politiko!
25.03.2007 ob 11:09
hahaha
to sploh ni slaba ideja!
25.03.2007 ob 11:13
Ne vem zakaj pizdiš. Meni je materinski dan lepa stvar. Ne gre za to, da bi ženske-matere bolj hvalili, zapostavljali pa tiste, ki nimajo otrok, ali celo, bognedaj, take omalovaževali.
Materinski dan je dan, ko se otroci še posebej zahvalimo svojim materam, ker so nas rodile in nas vzgojile. To ni samo po sebi umevno, mame se morajo marsičemu tudi odpovedati (v sodobnem svetu je tega vse manj, zato tudi vse manj otrok).
Moja mama bi se lahko tudi ven metala skozi kariero, pa se je odločila, da bo imela mene, potem pa še sestro in brata. Lahko bi hodila v službo, prilezla blazno visoko, se delala zajebano šefico in namesto da bi po službi doma obleke prala, bi lahko ven hodila s prijateljicami. Storila je drugače, zato sem ji od srca hvaležen.
Marijino oznanjenje, kolikor vem, je praznik, ko je devici Mariji angel oznanil, da je spošela od Svetega duha.
Ni mi jasno, zakaj s tako arogantnostjo sprašuješ tako, mimogrede, “kaj sploh je to”). Tipično slovensko, v vsakem jebenem zapisu je treba vsaj latentno pokazat, da se ti jebe za kurčevo krščanstvo.
Zgrešen zapis. Totalno.
25.03.2007 ob 11:22
le cevlje sodi naj kopitar mogoce? in ce si star okrog 20, potem je stvar zelo jasna.. par let nazaj ni nihce praznoval materinskega dneva, ampak dan zena! zenske so pac enakopravne, ce imajo, ali pac nimajo otrok! upam, da ti je to jasno.. in zakaj poudarjati to, kar je nekaterim omogoceno, drugim pac ne!? ali pa je to smisel tega praznika.. da zenske, ki so sposobne roditi, so pac vec vredne, kot ostale, ki tega zaradi taksnih, ali drugacnih razlogov niso sposobne?!
me veseli, da spostujes svojo mamo, ki bi lahko bila nekaj, pa se je drugace odlocila.. btw.. to je floskula, ki jo uporablja zelo veliko ljudi.. in verjetno ti je jasno, da je bil to mimosunek.. oz. tudi jaz bi lahko bil predsednik, pa se nisem odlocil za to!
arogantnost? hmm.. ker mi krscanski prazniki niso poznani, sem aroganten? dobre zakljucke delas! bravo! mogoce pa me krscanstvo ne zanima in imam v zivljenju drugacne ideale, kaj pravis?
ja.. jebe se mi za krscanstvo! in kaj potem.. je to tvoj problem, ali pac?
btw.. spoceta od svetega duha? a v bozicka tudi se verjames?
25.03.2007 ob 11:32
@had: večkrat si že omenil, da si želiš, da bi se pri nas splošna kvaliteta blogov dvignila, tale zapis definitivno ni niti blizu temu, se kar strinjam s Chefom. Vsi pač nismo za vse, jaz se s tem kamot sprijaznim, ti?
.::PiPi::.
25.03.2007 ob 11:42
Hja, baje je to takole. Praznik naj bi izviral Å¡e iz poganskih Äasov, ko so Äastili mater, kot sibol rodovitnosti (marec-pomlad-prebujanje narave-priprave na rodnost). Praznovati so ga zaÄeli v Ameriki (zaÄetek 20. stoletja). So si ga pa priredili po svoje, mi pa takÅ¡nega sedaj uvažamo. Enako je z dnevom zaljubljencev, noÄjo Äarovnic, ipd. Vse to smo imeli že na naÅ¡ih tleh, pa smo pozabili(???). Sedaj pa nam to prodajajo drugi, ki so dobri marketingarji. Kaj pa evropska identiteta? KrÅ¡Äanstvo??? Ne vem. Baje so tod živeli ljudje že prej. Tako vsaj priÄajo arheoloÅ¡ki dokazi.
25.03.2007 ob 11:42
@pipi: kvaliteta blogov ne pomeni da vsi mislimo isto, da vsi pisemo isto in da imamo vsi isto mnenje o vsem.. ampak za tale post je to povsem nepomembno..
lahko mi preprosto razlozis razliko med materinskim dnevom in dnevom zensk? da bom tudi jaz, ki nisem krscan, razumel to?
sicer pa ne stekam povsem, kater del ni povsem jasno napisan? a tisti, ko pisem o materah ali tisti, ko “krcam” ablast in krscanstvo?
25.03.2007 ob 11:45
se oproscavam, ne vem kaj je s temi sicniki in sumniki????
25.03.2007 ob 11:46
Zakaj je v Sloveniji vedno tako, da si lahko najbolj zlobna in slaba osebnost, da imas polno slabih lastnosti in navad pa si se vedno vsaj za tri razrede boljsi od povprecnega kristjana? Kaj natancno je tisto, kar ljudi tako zelo moti? Ker definitivno je nekaj za tem ker se take izjave ponavljajo zelo pogosto ze zelo dolgo casa. Glede praznovanja materinskega dneva se ga praznuje ze zelo dolgo, najverjetneje je bil praznovan pred dnevom zena, res je pa da ni bil tako izkoriscan iz strani trgovcev, ampak ga je prejsnji sistem tlacil v zasebnost. Kar bi za nekristjana lahko pomenilo, da ni obstajal, samo tako ozkogledni nekristjani pac niso, zaplankani so le kristjani, mar ne? Pri tem prazniku tudi, vsaj po mojem mnenju ne gre za to, da bi se zenskam, ki nimajo otrok zaradi kakrsnih koli vzrokov ze, kaj ocitalo, ampak za to, da se zahvalis svoji mami, ker se je odlocila in te je obdrzala, donosila in rodila. Predvidem, da ce se mamam enkrat na leto pove, da so naredila prav ker so se tako odlocile niti ni tako zelo slaba stvar, vsaj v danasnji druzbi ne.
25.03.2007 ob 11:47
materinski dan je res en vatikanski bullshit. davčno reformo pa raje pusti, ker o tem pa res ne more vsak laik.
25.03.2007 ob 11:51
Sem ti zelo lepo razložil, da tu ne gre za nobeno povzdigovanje mater nad tistimi ki ne morejo ali nočejo iimeti otrok, ampak za zahvalo, ki jo vsi hčerke in sinovi izkažemo svojim mamam.
Materinski dan sega v antične čase, v Evropi pa se praznuje od leta 1910, malo beri še http://www.siol.net, kjer bi izvedel tudi, kaj je to praznik marijinega oznanjenja.
Če se je v obdobju socializma v našem prostoru praznovalo izključno 8. marec, me en klinac briga, saj smo bili zaplankani v star sistem, na katerega niti ne bi smeli biti tako ponosni. Po osamosvojitvi smo se začeli približevat razvitejši zahodni Evropi, zato smo ponono začeli praznovat tudi materinski dan.
In če je tvoja teza, da ne smemo praznovati nečesa, kar ni omogočeno vsem, potem je tudi 8. marec bedarija, ker je izključeno 50% svetovnega prebivalstva (vsi moški).
Ti bi bil dosti težje predsednik kot je ga. Z. postala mama.
V kaj verjamem, je popolnoma vseenoč. V oznanjenje od Svetega duha (piše se z veliko, ker gre za lastno ime) niti verjamem, niti ne verjamem, pravzaprav mi je vseeno.
Moti me pa ta tvoja aroganca. Za vsak kurac bi si najbrž pogledal na wikipedio, da bi ja izpadel pameten, samo za stvari, ki se tičejo krščanstva, misliš, da izpadeš blazen frajer, če se ti jih ne ljubi vtipkat v Google. Ker se ti kao tako zelo jebe (e bi se ti res, bi tisti oklepaj komot izpustil, kajne?).
Hočem povedat, da gre pri tem za razgledanost in na zmožnost širšega pogleda na stvari, tudi na tiste, v katere ne verjameš ali se ti zdijo butaste.
25.03.2007 ob 11:53
Ups, se oproščam za to neumnost, a lahko prosim popraviš…
25.03.2007 ob 11:56
@ana: hmm.. sicer ne najdem, kjer iz zgornjega zapisa je razvidno, da je nekdo tri razrede boljsi od nekoga drugega, ampak ce ti tako napises, bo ze drzalo
mogoce pa si ravnokar potrdila kontratezo svoje trditve..
kaj me moti? dvolicnost.. upam, da razumes in da ni potrebe po dodatni razlagi..
svoji mami se zahvalim 8. marca.. tako kot sem se ze 30 let pred tem.. in ne 25. marca, kot nam nekateri sedaj poskusajo prodati.. je mogoce sedaj bolj jasen namen?!
@gyzar: glede slednjega se strinjam.. ampak a ne bi bilo veliko bolj preprosto, namesto dolgorecenja, nekaj ukreniti v tej smeri
25.03.2007 ob 11:59
@Gyzar a o vatikanskem bullshitu pa lahko laik(v tem primeru oseba ki ne pozna splosnih stvari o Cerkvi ne govorim o verovanju, verjetju ipd)?
25.03.2007 ob 12:04
Eno razmišljanje kolegice prav na temo zahvaljevanju in izražanju pozornosti do soljudi.
http://www.ednevnik.si/entry.php?w=luftika&e_id=22251
P.S. V primeru, da se linkov ne sme dajati v komentarje, se lahko ta prispevek izbriše.
25.03.2007 ob 12:05
@had: iz vseh tvojih komentarjev je sedaj razvidno da te boli zgolj krÅ¡Äanstvo in cerkev, torej si dvoliÄen sam, ko v drugem delu tvojega zapisa piÅ¡eÅ¡ o cenah, ki pa s tem dejansko nimajo nobene povezave, nekako sedaj delujejo zgolj kot celofan za tvoje nestrinjanje s cerkvijo. Sam nisem tip, ki bi ob nedeljah Å¡el v cerkev (ne verujem v boga), pa zato Å¡e vedno ne ratam živÄen zaradi tistih, ki dajejo cele penzije tam, naj jih, njihova stvar! Jaz se zabavam z drugimi stvarmi, oni pa SE lahko tudi na takÅ¡en naÄin, imajo vso pravico …
.::PiPi::.
25.03.2007 ob 12:13
@chef: hmm.. ne bi smeli biti ponosni na zaplankani sistem v katerem smo ziveli? seveda ne.. morali bi biti ponosni na krscanstvo, na belogardiste in naciste, kajne? sicer ti nisem nikoli oporekal tvojega nacina pisanja, ampak taksnih nebuloz pa pac ne morem prenesti..
tudi dan zensk se praznuje ze zelo dolgo.. wiki pomaga..
ce ze govoris o tezah.. ce je na svetu 50% zensk, koliko od teh jih je mater? ali kaj si hotel povedati z zgoraj napisanim?
in ja.. definitivno je lazje postati mama, kot predsednik, mar ne?
se opravicujem, ker ne poznam lastnih imen Svetega duha? (kdo hudica pa je to?)
ce se meni jebe, je to moj problem.. ce se mi ne da pogledat na wikija, je to moj problem.. ali pa je pac sedaj to postala tvoja skrb.. hvala sicer za pomoc.. ce bom potreboval PR, te bom kontaktiral..
nekateri pac verjamejo v Svete duhove in podobne stvari, ostali pac ne.. in tako kot imas ti lahko svoje mnenje, ga imam verjetno, lahko tudi jaz? ali pa se motim.. in ker nisem krscan, ga ne smem imeti
25.03.2007 ob 12:19
@pipi: v zapisu ni nicesar naperjenega proti cerkvi, ali pa pac jaz ne vem vec kaj pisem? ce sem tako nerazgledan, da pac ne vem kaj je to Marijino oznanjenje, potem je to verjetno moja slabost, oz. moj problem.. ce se pa moj zapis apriori interpretira kot zarota proti cerkvi, je pa cilj dosezen.. v tem primeru me je strah necesa drugega.. da ko bom napisal, da je sijal soncek, da ne bo kdo tega razumel kot kritiko krscanstva
mogoce pa tudi
25.03.2007 ob 12:23
@had: ne dramatiziraj sedaj po nepotrebnem …
In ja, sonce drugače sije na nekristjane
.::PiPi::.
25.03.2007 ob 12:26
@pipi: je.bi.ga
tko pac je.. jaz sem se sprijaznil..
25.03.2007 ob 12:34
Ni treba, da imate vsi isto mnenje o vsem, saj to ni mogoče, a če si jemlješ pravico do svojega mnenja, potem tudi spoštuj tiste, ki imajo drugačno menje in usmeritev kot ti. To pa pripomore k kvaliteti blogov, se mi zdi. Dvoličnost je človeška lastnost in se najde povsod, ne samo pri kristjanih, ki imajo tudi dobre lastnosti, kakršnih se ne najde pri vseh ljudeh. Malo strpnosti ti ne bi škodovalo. Če ti je všeč osmi marec tvoja stvar, a ne norčuj se iz ljudi, ki praznujejo materinski dan. In še mnogo podobnega…
25.03.2007 ob 12:40
@bogo: seveda dopuscam mnenja.. ali se ti pac zdi, da imam onemogoceno komentiranje, kar bi preprosto lahko naredil.. odprt sem za konstruktivno kritiko.. in priznam poraz, ce me kdo sesuje.. v bistvu sem ponosen na to, da ljudje razmisljajo o stvari, ki je bila zapisana.. vendar ne na nacin, da se obesis na eno besedo v celem zapisu, ji dodas poseben pomen in se suces okoli nje.. prevec predvidljivo.. in prevec preracunljivo iz moje strani, da moram narediti kaj taksnega, da se razvije debata..
25.03.2007 ob 14:05
Saj nisem rekel, da ne dopuščaš drugega mnenja, ampak, da bi ga moral spoštovati. Pravzaprav ti ga ni treba, a to pove marsikaj o tebi in razvrednoti tvoje pisanje. Tudi posploševanje je podcenjevanje in pisanje nekih stereotipov o krščanstvu je tudi. Če se ti jebe krščanstvo, zakaj te potem sploh zanima, kaj je Marijino oznanjenje? Sprašuješ zato, da bi se norčeval iz tega, v kaj vse verjamejo kristjani? Odmev na pisanje je preprosto dobiti, če preklinjaš nekaj, kar je drugim sveto. In če te taki odzivi in komentarji navdajajo s ponosom, bi se kar zamislil. To je provociranje zaradi pričakovanja komentarjev. Kristjani so hvaležna tarča vedno…
25.03.2007 ob 14:17
wrong.. mnenja mi ni treba spostovati.. lahko pa razmislim o njem.. lahko razmislim o tem, kako drugi ljudje razmisljajo.. dobim idealne iztocnice, ki sem jih zelel dobiti s tem postom in analizirati ljudi, ki komentirajo v tem primeru.. ni pomembna vsebina.. pomembna je ena beseda, ki izstopa.. ni pomemben zakljucek, pomembna je sodba..
predvidljivo.. prevec.. ampak vseeno zanimivo.. ravno o tem je bilo tudi govora na okrogli mizi na sofu.. in sem si rekel, zakaj ne bi naredil preizkusa.. odgovor je na dlani..
meni je vseeno v kaj verjamejo kristjani.. dokler me ne posiljujejo s tem.. dokler me cerkev zjutraj ne zbudi z zvonjenjem, dokler ne placujem davka za obnovo njihovih stavb, dokler ne bodo moje otroke posiljevali z veroukom..
imam pa seveda moznost izrazanja svojega mnenja, ki pa je pac taksen, kot je.. in ce koga moti to, da ne vem kaj je “Mogoče zaradi Marijinega oznanjenja? (btw., kaj je sploh to?)” mi lahko razlozi.. in se bom nekaj naucil od vsega tega..
25.03.2007 ob 14:35
Bi verjel kar praviš, če bi ta problem izpostavil za praznik, ki ga ti praznuješ, ne pa za Materinski dan, ki ga ne razumeš. Tako pa problem, ki ga izpostavljaš, citiram: “Namesto da bi država s programom poskrbela za nataliteto Slovencev, jih to ne zanima, razen, da pridigajo o tem! Zakaj je cena vrtca tako visoka? Zakaj je hrana za otroke tako draga? Zakaj so obdavčene otroške stvari?” konec citata, obesiš tistim, za katere se ti jebe in se norčuješ, češ kakšen vzrok praznovanja pa je sploh Marijino oznanjenje. Tipična dvoličnost, ki jo tako preziraš? S provociranjem skupaj s Sofom niste odkrili nič novega, to je že dolgo znano. Samo ne provocira tisti, ki komentira štrleče besede, ampak tisti, ki jih vstavlja v tekst in vzhičen pričakuje komentarje, ki jih bo zagotovo dobil. Povej na Sofu to naslednje leto. In še enkrat: kristjani so hvaležna tarča. Če hočeš veliko komentarjev, kar tako nadaljuj. Dokler ne boš spoštoval različnih menj in usmeritev se ne boš nič naučil. In dokler boš še neprej širil sterotipe o nekakšnem posiljevanju, se ti kljub veliki želji kvaliteta bloga ne bo povečala.
Sem napisal, da ti ni treba spoštovati drugega mnenja, samo potem je debata s teboj brezpredmetna, ker goniš samo to, kar ti misliš, da je prav.
25.03.2007 ob 14:37
@had: a da smo mi nekako neki tvoji poskusni zajčki … hehe … še kako na mestu je potem moj prvi komentar, ki gre v smeri, da bi sam rad videl, da se blogi dejansko pišejo o stvareh, ki jih avtor vsaj približno pozna, vse drugo je potem jebanje v glavo, kot sedaj v tvojem primeru. Nekako potem blog izpade zgolj ascii različica kdoteje.be … nevem, če je to dejansko prava smer bloganja, ki si jo želimo, žal pa sam vidim, da je takšna dejansko trenutna slika večine blogov, ker mogoče ravno zaradi tebe (main stream) ljudje nimajo drugih idej … toliko v razmislek, sej želiš analaizirat ljudi, pa me daj
.::PiPi::.
25.03.2007 ob 14:41
@ Had zanima me kdo te posiljuje z materinskim dnevom?
25.03.2007 ob 14:50
Spostovani soblogerji. Men pa ni nic vec jasno. Menim, da se nam je zgodilo tisto, kar se pogosto dogaja ze v osnovnih solah-ne znamo brati (povrsno beremo). Ko sem se parkrat prebrala Had-ovo iztocnico, sloh nisem nikjer zasledila nicesar od krscanstva-razen, da se je vprasal kaj je to Marijino oznanenje. Od kod naenkrat razprava samo o vrednotah krscanstva? Njegova temeljna vprasanja so bila drugje. Ste jih mogoce spregledali? Tudi brati je potrebno dosledno.
25.03.2007 ob 14:58
@ana: kje si to prebrala?
@pipi: se dalec od main streama.. ce bi bil main stream, potem bi pisal drugace.. tako, da bi me vsi malikovali.. in nikakor se ne bi spuscal v taksne diskusije.. ugajal bi vsakomur in vsem.. ce bi rad, da se pisejo blogi o stvareh, ki jih ljudje poznajo je super.. in ocitno poznam stvar o kateri sem pisal, saj sem predvidel kaj se bo zgodilo.. ok.. pricakoval sem sicer nekoga drugega
ampak ocitno ni bilo te srece..
ves.. blog je zanimiva stvar.. lasten ego nad vsemi ostalimi.. vsak ki pise je preprican, da ve natanko vse, o cemer pise.. ceprav velikokrat pac ni tako.. in potem se lahko stvar spremeni.. pise se o dogodkih, ki so se pac zgodili in so bili ze predstavljeni, ali pa se predstavi razmisljanje o stvari, ki je pac malce drugacna.. in pri slednji je pricakovati kresanje mnenj..
pa da ne bom samo kritiziral.. za 8.marec sem poiskal par stvari in jih spisal v blogu.. mogoce bi kdo, ki zastopa nasprotno stran, lahko naredil drugo stvar.. napisal kaj o materinskem dnevu.. jaz pac ta dan povezujem z drugimi stvarmi, ki so se mi zgodile in pac ne praznujem materinskega dne.. to je pac moje mnenje.. in nikakor ne kritika krscanstva.. glede na moj renome levicarja, pa verjamem, da je med vrsticami najlazje najti kritiko cerkve
@bogo: hmm.. materinski dan ocitno ni isto kot dan zena.. se motim? da ne bom napacno nadaljeval?? in problem sem izpostavil na ta dan, ki je zame malce drugacen, kot 8.marec.. mogoce pa ne bi bilo slabo, ce bi si se kdo drug zastavil podobna vprasanja, kot sem si jih jaz in ne bi dlakocepil iskal povezave s krscanstvom v vsakem mojem zapisu..
““Namesto da bi država s programom poskrbela za nataliteto Slovencev, jih to ne zanima, razen, da pridigajo o tem! Zakaj je cena vrtca tako visoka? Zakaj je hrana za otroke tako draga? Zakaj so obdavčene otroške stvari?” konec citata, obesiš tistim, za katere se ti jebe in se norčuješ, češ kakšen vzrok praznovanja pa je sploh Marijino oznanjenje. Tipična dvoličnost, ki jo tako preziraš?”
komu jaz to obesam? funkcionalna nepismenost? kje je tukaj povezava s krscanstvom, oz. kaj bi sploh rad povedal ti? in kje je tukaj dvolicnost.. se enkrat.. izpostavil sem problem, ki se tice nas vseh.. dan pa je tak, kot je.. primeren za to..
a potem ti pravis, da spostujes mnenja ostalih? hmm.. preberi se enkrat moj prvi, uvodni post.. in mi povej, kje hudica jaz kaj kritiziram krscanstvo v njem..
hudica.. nikjer, kajne.. ampak lazje, kot razmisljati o vsem skupaj, je najti besedo in jo kritizirati
se strinjam!
25.03.2007 ob 15:01
Brezveze…
25.03.2007 ob 15:05
@chef: itak!
25.03.2007 ob 15:28
@had: nisem najbolj zadovoljen s tvojim odgovorom, ampak se mi zdi, da je bolje sedaj nehati na tej točki, ne bo pravega napredka, če nadaljujemo v tej smeri … me pa osebno zanima kdaj te je kdo sploh lahko sesu (kot si se v kometarju 22 izrazil sam)? S kakšnim konkretnim linkom bom več kot zadovoljen
Nekako začenjam dobivati sliko Vlatke, ko vidim tvoje ime –> my way or no way
25.03.2007 ob 15:54
@pipi: jonas, crnkovic, tomazt, centrifuga, itd.. linkov se mi ne da iskati.. pri centrifugi sem se precej zasekiral, ker sem res trdil banalnost..
in sem priznal da sem se motil in da je bilo moje mnenje napacno.. simple as that..
p.s.: ko bom tako egocentricen, bom preprosto zaprl komentarje.. je veliko lazje
25.03.2007 ob 16:01
Dokler niti tega ne veš, kar sam napišeš, je škoda izgubljati besed. Ampak samo za primer: Citiram 1. post (blog):”Še eden izmed praznikov ki jih ne razumem. Imamo 8. marec, mednarodni dan žensk, zakaj potrebujemo še materinski dan? Mogoče zaradi Marijinega oznanjenja? (btw., kaj je sploh to?) Mogoče zato, ker je potrebno ločevati ženske, ki so rodile, od ostalih žensk?” konec citata. Torej: po tvoje je odveč imeti še Materinski dan, ki poleg tega ni razumljiv, ker imamo že osmi marec (ki naj bi bil edini pravi praznik žena)in ne bomo zdaj zaradi nekega Marijinega oznanjenja, ker se tako ne ve kaj to je, ločevali ženske, ki so rodile, od ostalih žensk? Je krivo Marijino oznanjenje, da država s programom ne poskrbi za nataliteto Slovencev, da jih to ne zanima, razen, da pridigajo o tem! Da je cena vrtca tako visoka? Da je hrana za otroke tako draga? Da so obdavčene otroške stvari? Se ne znaš jasno izražati? Provociraš in čakaš komentarje? Aja, samo eksperimentiraš?
25.03.2007 ob 16:09
@bogo: ker ocitno znas analizirati druge, ne razumes pa napisanega.. samo nekaj iztocnic.. ne pricakujem odgovorov
“Imamo 8. marec, mednarodni dan žensk, zakaj potrebujemo še materinski dan?”
lahko odgovoris
“Mogoče zaradi Marijinega oznanjenja? (btw., kaj je sploh to?)” o tem se je razpisal chef, ampak ni vedel povsem natancno.. lahko ga dopolnis in me razsvetlis..
“Mogoče zato, ker je potrebno ločevati ženske, ki so rodile, od ostalih žensk?” lahko odgovoris?
“Kaj pa tiste, ki ne morejo roditi? A potem te ženske, ne morejo praznovati materinskega dneva, oz. so drugorazredne?” a so to drugorazredne zenske?
“Torej: po tvoje je odveč imeti še Materinski dan, ki poleg tega ni razumljiv, ker imamo že osmi marec (ki naj bi bil edini pravi praznik žena)in ne bomo zdaj zaradi nekega Marijinega oznanjenja, ker se tako ne ve kaj to je, ločevali ženske, ki so rodile, od ostalih žensk?”
sodis mene po sebi? wrong.. vprasanje ali pa trditev sta dve razlicni stvari.. vsaj nas so tako ucili.. mogoce pa se motim.. in ja.. materinski dan je dan mater.. kaj ti ni jasno?
“Je krivo Marijino oznanjenje, da država s programom ne poskrbi za nataliteto Slovencev, da jih to ne zanima, razen, da pridigajo o tem! Da je cena vrtca tako visoka? Da je hrana za otroke tako draga? Da so obdavčene otroške stvari? Se ne znaš jasno izražati? Provociraš in čakaš komentarje? Aja, samo eksperimentiraš?”
funkcionalna nepismenost? poskusi ponovno..
25.03.2007 ob 16:19
@ Had: Če bi bil še en materinski/ženski dan, ne bi bil zaman. Biti mati (in oče, da se razumemo)je najtežji poklic in voščiti svoji materi je najmanj kar ji lahko daš.To, koliko stanejo rože sploh ni pomembno. Ja, kje pa piše,da je nujno kupiti rože, tudi čestitka in iskreno objem matere je dovolj. Jaz menim, da največ daril, sploh dragocenih, kupujejo tisti, ki imajo slabo vest :green:. Vse finančne pizdarije in ostale dileme, ki se ti porajajo ob tem prazniku, pa lahko uvrstiš zraven vsakega praznika, ki ga praznujemo…potemtakem so Muslimani prikrajšani, ko mi praznujemo Veliko noč in mi smo prikrajšani, ko oni imajo Ramadan (zgolj banaliziram tvoj primer z ženskami, ki ne morejo imeti otrok)…Brez zamere in lepo nedeljo vsem skupaj.
25.03.2007 ob 16:23
Samo tole bom še rekel: preberi, kaj si napisal! Iz vsega napisanega (blog in komentarji) je razvidno, da ali ne veš kaj bi rad povedal, ali veš, kaj bi povedal, pa se ne znaš izraziti in da vse kar napišeš niti sam ne razumeš. Zdaj bi pa rad videl, da ti jaz razlagam, kaj si napisal. Da ti razlagan nekaj, o čemer se ti jebe? Pardon, saj le eksperimentiraš kot so ti vsadili na Sofu.
25.03.2007 ob 16:24
@bunny: vidis.. zakaj ne bi imele zenske vsak dan svojega praznika.. zakaj bi jih morali moski “razveseliti” samo tisti dan, ko to itak ze pricakujejo.. a ni lepse da podaris nekaj, ko clovek ne pricakuje, kot pa samo takrat, ko je to “zapisano”..
ce bi moski malce bolj cenili zenske, bi bilo vse skupaj precej drugace..
25.03.2007 ob 16:30
@bogo: lahko pa poskusis in odgovoris na vprasanja, ki sem ti jih zastavil.. ali so pac pretezka? in se je lazje okleniti ene besede, ki jo razumes v celem postu in je jaz ne razumem, oz. odkrito priznam, da je ne poznam..
vsadili? mogoce si lahko se enkrat preberes komentar pod stevilko 24.. ker imas probleme z branjem, ti ne bo skodilo.. in mogoce bos razumel.. ce pa ne razumes, pa vprasaj..
25.03.2007 ob 16:30
ves had, vcasih smo bili vsi tovarisi, danes pa se gospodi locujejo od plevela. tudi pri zenskah je tako, saj ves “enakopravnost”
25.03.2007 ob 16:31
@marko: hahaha
tole naj bo sklepna misel.. v bistvu si zadel zebljico na glavico!
25.03.2007 ob 16:32
In zakaj datum 25. marec? Ni slučaj, da je ravno 9 mesecev pred Jezusovim rojstvom – Božičem. Mnogi avtorji so mnenja, da je bilo oznanjenje izhodišče za Božič in ne obratno. 25. marec je namreč v starih časih veljal za dan stvarjenja sveta in ravno zato tudi dan Jezusovega spočetja. Zaradi postnega časa in neprimernosti praznovanja se je nekaj časa Marijino oznanjenje praznovalo 18. decembra – 8 dni pred Jezusovim rojstvom in še danes se na ta dan berejo enaka berila in evangelij kot na dan 25. marec.
25.03.2007 ob 16:37
Had v katerem casu ti zivis? Slovenija se je zavestno odlocila, da bo prekinila s socialo in se sla kapitalizem. To posledicno pomeni - vse je treba placati. Oz bolje tisti kateri vec zasluzi - vec dobi. Logika.
Cena vrtca je visoka ker vrtec ni obvezen. Ampak poznam ljudi, ki ga ne placujejo. Kaj so oni druga kot preostali? A hrana za otroke obstaja? Potem je po tvoji logiki odrasli ne bi smeli jesti. Ali pa npr. sportniki cokolina.. Mene bolj zanima zakaj je hrana za tiste, ki si jo iz zdravstvenih razlogov morajo prilagoditi toliko drazja? Torej zivljenje vendarle stane? Zakaj pa ne bi bile obdavcene otroske stvari? Otroske stvari so luksuz. Kot je luksuz skorajda vse danes. Luksuz pa je treba placati.
Btw - kako bi pa ti financiral pozresno drzavo drugace kot pa z davki? Pravis, da sluzis z blogom, davka od zasluzka pa ne bi odvajal. Kaj si recimo ti druga kot nek drug delavec, ki pa to pocne?
25.03.2007 ob 16:39
@bunny: HVALA! odgovorila si mi na “Mogoče zaradi Marijinega oznanjenja? (btw., kaj je sploh to?)” glede na to, da sem rojen 25.12.
bi to moral vedeti.. ampak nisem.. in ko sem iskal po netu razlago tega, nisem nasel zadovoljivih podatkov..
se enkrat HVALA!
25.03.2007 ob 16:52
Ej folk! Jst pa komaj cakam 25.5! Ta dan me bo vedno spominjal na nekaj lepega! ! Smrt fasizmu in svoboda narodu!
25.03.2007 ob 16:52
@marko: placujem davke za dohodke ki jih ne ustvarim v sloveniji, ker pac tako zahteva drzava.. ker se ne znajdem in ustvarim bypass firme v tujini, tako kot je storilo ze veliko premoznih slovencev..
jaz se ne spomnim, da bi se slovenci odlocili, da ne bo vec sociale pri nas.. mogoce sem pa samo utopist, ki verjame, da smo vsi ljudje enaki..
vrtec ni obvezen.. se strinjam.. in vem, da obstajajo tudi ljudje, ki ga ne placujejo.. po moznosti zelo bogati ljudje, ki se pac znajdejo, tako kot sem ze omenil zgoraj.. kaj pa povprecni slovenci.. kjer ima stiriclanska druzina manj kot 1000€ mesecnih prihodkov.. in morajo ziveti.. zivim v zasavju in mi je ta problematika zelo blizu.. oz. se srecujem z njo vsakodnevno.. kako naj taksna druzina prezivi? umetnost prezivetja je to..
da so otroske stvari luksuz se ne strinjam.. ampak otroske stvari so tiste, pri katerih se ne “spara”.. kajti komu bos dal vse, ce nimas nic, kot otroku.. hrana za otroke je pac drugacna, kot za odrasle.. mleko v prahu, itd, itd..
ja.. zivljenje stane.. zelo drago je.. in cedalje drazje bo.. in ko pomislis, da bi si ustvaril druzino, ugotovis, da ne mores.. in pri 35 letih se vedno zivis pri starsih.. po moznosti se na njihov racun..
25.03.2007 ob 16:54
@london: tito, partija, omladina, akcija
25.03.2007 ob 17:04
off topic: Buuuuunnny, zakaj si onemogocla komentarje na tvojem blogu?? Dej nazaj, k sem ti hotu neki nujnega napisat!!
25.03.2007 ob 17:12
Men so tok simpatični tile ex-prazniki in podobne reči, a kaj ko nikoli zares nisem začutila tega…namreč, moja prva pomlad se je začela natanko 3 leta na dan , ko je Tito umrl
Tko nisem niti pionirka
Je bil pa bratec in spomnem se, da sta čepica in rutica bili moj predmet poželenja….sej poznate tisto: vedno si želiš tisto, kar ni tvoje
@London: pridemo pa 25.maja gor in si bomo priredili Dan mladosti tako kot samo mi znamo
25.03.2007 ob 17:14
off topic: može-Jože (London), samo za vas danas, čeprav ni ravno tvoj praznik
25.03.2007 ob 17:14
Ok bunny! In takrat ti na tvoj blog napises reportazo! In odkrijes nase identitete hehe