Ko Dajana ugotovi, da ji pomoči več ni
31.03.2007 ob 09:04Ziggy se odloči, da bo imel Dneve DAJANE na Ziggyjevem blogu, izbere Uradno pesem akcije “Dnevi Dajane” na Ziggyevem blogu in nam vsem podari Kuharski recept: Dajanina suha češplja. In seveda s tem povzroči povsem pričakovano reakcijo pri uradno prvi slovenski blogerski zvezdi z lastnim fan clubom, ki pa je včasih precej neizprosna v boju same s seboj in ko ji zmanjka besed, ostalim podeli IP ban. In razočarana nad dejstvom, da ne more spremeniti sebe, bo pa spremenila svet, napiše post, kjer se zavzema proti pornografiji, proti agresiji in proti vulgarnim izrazom na blogih. V bistvu bi ona imela etični kodeks, ki bi bil sestavljen po njenih željah in se zavzema za ignoriranje tistih, ki ignorirajo bonton in meje dobrega okusa. Ker je njen svet omejen, in ker me je njena zavrtost vedno fascinirala, sem ji poskušal s prijaznim (jeap, prav ste prebrali) komentarjem povedati, da se pač moti in da SOF ne pomeni Slovenski obveščevalski festival, ampak je to Slovenski oglaševalski festival. Ko je popravila post, je popravila tudi moj komentar, s katerim je postal moj odgovor povsem banalen in nezanimiv. Zelo etičen odnos o katerem sicer tako rada pridiga. Ko sem ji v naslednjem komentarju odgovoril, da je bilo na SOF-u govora o drugih stvareh in da bi bilo dobro, če bi imela enaka merila zase, kot za vse ostale, sem bil tudi izbrisan. Ah, saj kaj drugega niti nisem pričakoval. Da pa ne bi bil sam med izbrisanimi, je to storila še z drugimi odličnimi komentarji, s katerimi so ji pisci poskušali dopovedati da je etični kodeks na internetu nekaj povsem utopičnega. Mogoče bi se to lahko spremenilo, če bi bila urednica interneta Dajana, kraljica naših src! Lahko ji storimo uslugo in jo predlagamo za čistilko interneta in potem bo naš internet vedno svež, čist in lep, kot da bi ga oprali s Persilom!
Kakšno je vaše mnenje? Bi moral obstajati etični kodeks med pisci blogov, ki bi prepovedoval pornografijo, vulgarne izraze, agresivnost in podobno? Sicer obstaja gumbek Close (Zapri) v desnem zgornjem kotu vsakega brskalnika, s katerim se lahko rešiš vseh teh “problematičnih” stvari, vendar ga Dajana očitno še ni odkrila. Sicer priznam, da sem zelo proti cerkvi, ampak tudi cerkev ni več tako ortodoksna do teh stvari, me resnično zanima pripadnica kakšne sekte je Dajana? Se komu sanja?






31.03.2007 ob 09:20
S temi etičnimi kodeksi je tako, da se jih ponavadi ne držijo prav tisti, ki so jih napisali (vzemimo za primer Virantov etični kodeks in koalicijske politike)
Vsako omejevanje glede cenzure je kontraprroduktivno, sploh je pa brez veze na odprtem sistemu kot je internet izvajati neko etično policijsko akcijo.
Kaj narediš s takim “obvladovanjem” je samo to, da uporabniki zamenjajo izrazoslovje, ki je pa pomensko še vedno isto. Vzemimo samo primer novodobne slovenske “zabavne” glasbe in oddaj, ki jih preferirajo, kjer ti slabo rata o poskusih zamenjave besed seksa, kurca, pička, fuka itd. itd. z nekimi kao približki.
Če ji pa ne paše objavljanje na splošnem portalu siola, pa si naj plača tistih 100 € pa si registrira svojo domeno in svoj prostor na kakem strežniku in se tam lepo zapečkarsko ukvarja sama s sabo.
31.03.2007 ob 09:27
Had, zakaj jo pa bereš?
31.03.2007 ob 09:31
@mojcas: zato ker sem jo sele vceraj odstranil iz rss-a
jeap, vem.. prepozno..
31.03.2007 ob 09:33
Had, ni treba podpirat vsakega cepca, in še vulgarnega za nameček, samo zato, ker sesuva Dajano. Bodi načelen.
31.03.2007 ob 09:50
Jaz sem ZA prepoved pisanja o trenirkah.
31.03.2007 ob 09:54
@marko: se popolnoma strinjam.. in dejansko nisem nikjer napisal, da ga podpiram.. ravno zato, ker se ne zelim postavljati na stran enega , oz. drugega.. mi je pa njen post o kodeksu dal misliti.. ce ga ne bi spisala, potem bi zelo malo bralcev opazilo ziggjeve poste.. s tem mu je naredila najvecjo oglasevalsko kampanijo..
ce bi bila nacelna zenska, potem ne bi brisala, oz. spreminjala komentarjev.. vprasanje bontona, mogoce celo kodeksa..
ce bi pisala tako, kot je na zacetku, ko ni poskusala spremeniti sveta, bi bila se vedno zanimiva, ker je znala stvari napisati.. sicer pa kdo jih ne bi, ce bi imel cel dan casa..
ampak na zalost je pri vseh treh stvareh sla svojo pot.. z njenega vidika ocitno pravilno, ampak potem naj tudi pricakuje da se ji sedaj dogaja, kar se ji dogaja..
31.03.2007 ob 10:06
A ni enkrat nekdo rekel. Boril se bom proti tvojem mnenju,ampak še bolj se bom boril zato, da ga lahko izraziš.
31.03.2007 ob 10:13
Had, preveč padeš noter in se spustiš na tak nizek nivo. Ignoriri. Tudi jaz ti nikol nisem bila všeč kaj se tiče mojega pisanja po netu, pa nisi nikol takih scen delal. Ljudje smo različni. Enim pomeni dosti razgaljenje in šokiranje z ženskimi tabu temami na medmrežju in so uporniki na tak način, medtem, ko živijo čist drugačno življenje. Morda, sicer pa moje mnenje je takšno, da net ni smetnjak za balast, za negativne stvari, pesimistična razmišljanja, tegobe, ampak razvedrilo in zato distanca. Kaj se pa tiče čiščenja besed ala fukh in pa odstranitev erotičnih rubrik iz naprimer 24 ur se ne morem strinjati. Zakaj se ne bi starš pogovoril z otrokom okrog teh stvari in zakaj sploh otroku predstavit blog kot nekaj ful pozitivnega. Zakaj ne bi počeli ogromno stvari v resničnem življenju, pa tudi kvalitetno vodene izvenšolske obveznosti obstajajo. Ne vem no… To zame ni lajf, da smo kot družina vsak na svojem compu. Mogoče, če je res treba nardit kaj, ampak definitivno otrok ne bo na netu, da bi imeli mir pred njim.
31.03.2007 ob 10:18
Nič nisi napisal proti Ziggyju, pisal si proti Dajani, ki tu sploh ni issue. Problem ni v tem, ZAKAJ se taki posti pojavljajo. Problem je v tem, DA se pojavijo.
In ja, res bo treba razmislit o kodeksu. Ampak to je šele druga faza. Prva je pa v tem, da je treba uvest prakso takojšnjega odstranjevanja neprimernih blogov. Zadnjič mi je šlo na bruhanje, ko sem bral tisto objavo od Buba Švabe. OMG! Nekdo me je opozoril, če to toleriramo, pa se rekel, da seveda ne, in takoj javil na SiOL. To je bilo v torek, pa je še zdaj gor. Včasih mi je res žal, da nimam kompetenc tudi za druge bloge.
31.03.2007 ob 10:32
Ja, pred kratkim sem napisala eno zgodbico, ki ni bila tako nedolžna, pa sem želela kontaktirati gospoda urednika Marka Crnkoviča, da bi ga vprašala, če se mu zdi too much za objavo, pa nisem našla nikjer nobenega kontakta.
Kaj se tiče Dajanine primerjave z 9 letniki, ki seksajo,se mi zdi absurdno. Đizs.
31.03.2007 ob 10:38
Ali bi mi lahko kdo razložil razliko med blogom Danaja666 (ki se je nekaterim pred časom zdel nadvse duhovit in humoren) ter med Ziggijevimi zapisi o Dajani, ki naj bi bili vulgarni? Sem pač doma bolj s kmetov. Pa mi ni jasno. Vem pa, da star pregovor pravi, da boš žel tisto, kar si sejal. In včasih zna biti letina krepko rodovitna… Še posebej, če nekdo konstantno kaže s prstom na nekoga drugega. Enkrat že dobi svojo porcijo nazaj. In če je malo preveč začinjena, naj pač vzame Rupurut.
O kodeksu samem pa: Če se neka oseba odloči, da se bo razgalila pred javnostjo z imenom in priimkom, svojimi in slikami družinskih članov ter opisi nekaterih nadvse intimnih življenjskih zgodb, se je za to odloči pač sama. In od zrelih ter krepko polnoletnih oseb bi človek pričakoval, da prej malce premislijo, kaj zna to potegniti za sabo. VSO PRAVICO ima, da na tak način razgali sebe pred javnostjo. O pravici starša, da zapiše intimne dogodke svojih mladoletnih otrok, bi se pa dalo že malce razpravljati. Še posebej, če se ta starš že prej razkrije javnosti z imenom in priimkom. Otroci znajo biti hudo zlobne žverce, še posebej v puberteti. Če že kdaj bo kak kodeks, bi bil moj skromen predlog, da naj se najprej poskrbi za takšne zadeve. Od tega, če bo kak mladoletnik prebral opis seksualnih dogodivščin ali videl sliko golih teles, ne bo imel kakšnih hujših travm. V samem pogovoru s sošolci ali prijatelji zna slišati več kletvic in opolzkih besed, kot bi jih utegnil prebrati pri surfanju po internetu. Znajo biti pa hudo boleče posledice, če bo na internetu prebral, kaj se je zgodilo sošolki ali znanki, katere identiteta je posredno ali neposredno znana.
Podpiram pa prepoved pisanja o trenirkah!!!
31.03.2007 ob 12:16
Kar se tice postov z neprimerno vsebino se popolnoma strinjam, da ne pasejo v blogosfero in jih je dejansko potrebno odstraniti. Kako in na kaksen nacin? Verjetno prvic z opozorilom urednika, drugic pa z izbrisom bloga. Tudi ce kodeksa ni napisanega, ti zdrav cloveski um govori, kaj ni primerno za objavo. Marko, ce ze omenjas tisti zapis Buba Svabe : Med komentarji nisem zasledil nikakrsne tvoje pripombe, ki bi mu vsaj nakazala da je sel predalec. Tu danes, pa ga omejnas. OK. Ce si SIOLu javil zadevo prav. Vendar bi ti, kot urednik verjetno moral vsem nam blogerjem s komentarjem, dati vedeti, da tako ne gre… Sam sem se zgrozil, ko sem prebral tisti zapis / vendar vec kot “wtf” v smislu kaj se gre ne morem komentirati. Pac nisem nikakrsna avtoriteta, ki bi imela pravico pisati kaj kdo lahko in kaj kdo ne sme. Tako, kot ni nikakrsna avtoriteta Dajana, ki pa si pravico moraliziranja vzame v svoje roke in zacne teziti vse povprek. Vcasih ima prav. Predvsem glede teh zadnjih omenjenih blogerjev, ki dejansko pretiravajo. Vendar se ona v svojemu poslanstvu cuti tako mocno, da se nato zacne vtikati tudi v stvari, ki pa so res milo receno smesne. Normalno, da bo s takim nacinom dobila bumerang v glavo. Navsezadnje je pred casom tudi tebe tako razjezila, da si ji namenil “par krepkih”. Takrat je celo dobila vzdevek, po kateremu je bila znana vsem blogerjem. “zlata prinasalka”. Skratka, uredite to urednisko politiko ze enkrat. Da ne bo prihajalo do se vecjih zapletov. S tem, nas boste tudi resili Dajaninega tezenja, kaj je prav in kaj narobe. ( ceprav v to mocno dvomim )
31.03.2007 ob 12:34
Se vidi, da Marko Crnković in ostala banda nimate pojma o moderni umetnosti ameriškega stand-up humorja, ker drugače bi razumeli poanto objave Buba Švabe.
Vsem kulturnim invalidom torej priporočam ogled dokumentarnega filma “The aristocrats”.
31.03.2007 ob 12:48
Abaris, ce je zadeva predstavljena profesionalno in umescena v “poved” tako kot je treba, potem lahko govorimo o komediji, satiri ali karkoli drugemu. Ne oznacuj pa ljudi z izrazom “kulturni invalidi”, ce hkrati post Buba-Svabe, mesas z stand up komedijo. Glede na tvoj blog, si predstavljam, da te zanima dosti stvari in da se tudi na dosti stvari spoznas. Vendar pa te prosim, da si se malce vec prebere, kaj je stand-up komedija. Videl bos, da nima veze z postom kot ga je opisal buba-svabe. Lahko bi bila satira, komedija in ne vem kaj se vse, stand-up komedija pa sigurno ne.
31.03.2007 ob 13:02
Jaz nisem proti vulgarnim postom ki so v kontekstu, sem pa absolutno proti žaljivim, uperjenim postom točno določenim osebam. Lahko je stvar napisana hudomušno, ni panike, vsekakor pa vsaj zame čista žaljivost ni na mestu, pa naj si bodo blog/fasada/kričanje po ulici še tako nedotakljivi mediji po pojmovanju nekaterih.
.::PiPi::.
31.03.2007 ob 13:24
pusti dajano naj fura svoj lajf. jaz je ne prebiram.
31.03.2007 ob 13:51
Zakaj Dajane ne pustite pri miru?
Po mojem je fajn punca s problemi, ki jih imamo vsi. Ima samo problem, da je občutljiva. A je treba človeka zato tako zajebavat? Po mojem da ne, razen če nimate popolnoma nobene morale.
OK, v državi, kjer se mirno parkira na invalidskih parkirnih mestih, drugega ne moremo pričakovat.
31.03.2007 ob 14:25
Kje je zapis Buba Svabe?
In pa: Mes Ni Sir Hvala za podporo. Mislim sicer,da je predlog ostal precej neopažen.
31.03.2007 ob 14:33
Ne bom odgovarjal na vprašanja, ki jih sprašuješ, ampak bom jaz vprašal tebe. Zakaj drezaš v osje gnezdo (Dajano)? Že tako nista v najboljših odnosih. Občutek imam kakor da se želiš kregati z njo. Pusti jo pri miru.
P.S. Si me kar malo razočaral.
31.03.2007 ob 15:05
@legendaris: zgodba je sicer malce drugacna.. namrec, prijazen kot sem le lahko (jeap, ocitno prevec cukra v krvi), sem ji poskusil razloziti kratico SOF in pa par stvari, ki se ticejo kodeksa.. vse lepo in prav in minilo bi povsem neopazno, ce mi ne bi vsakega komentarja spremenila ali celo pobrisala.. konteksta ni vec videti, ker je vse pofejkano.. in taksna oseba pise o etiki, bontonu in morali? no go.. priznam, nisva v dobrih odnosih, oz. na sreco, sploh nisva v nobenih odnosih.. in nisem imel namena se prepirati z njo, ampak samo poskusal sem ji razjasniti dejstva, ki se jih ne zaveda.. glede na to, da je pobrisanih vec kot polovica komentarjev, ki so bili pri njej, potem je vsa stvar s sedanjega zornega kota precej drugacna kot je bila v resnici.. namrec tudi to se da prikrojiti, ko ne gre drugace..
31.03.2007 ob 15:09
@tinekr: problem je ravno v tem, da je najlazje otroku dati racunalnik, playstation, ali pa ga postaviti pred tv in pustiti samega.. in potem se zgrazati nad netom, blogi, tv programom in ostalim.. veliko lazje, kot pa vzgajati otroka, da postane iz tistega malega bitjeca nekaj prijaznega, nasmejanega in prijetnega.. veliko lazje je modrovati po netu o teorijah, ki pa se kasneje izkazejo kot napacne.. in ja.. cas, ki ga posvetis otroku, se ti se kako obrestuje..
31.03.2007 ob 15:11
@marko: res je.. pisal sem proti njej.. proti njeni dvojni morali, ki pa je ocitno padla v drugi plan.. definitivno bo potrebno dolociti kompetence urednikov, oz. lastnikov platform, sicer bo vse skupaj slo samo navzdol.. pojavile se bodo tozbe in le redko kdo, si bo upal se kaj napisati.. blog bo izgubil ostrino in bo postal samo se besedicenje..
31.03.2007 ob 15:18
@kinkitone: SE STRINJAM! brez trenirk na blogih!
@mes ni sir: odlicno! to kar si napisal o njej je cista resnica.. pa vendar ona tega ne bo priznala.. clovek se mora zavedati posledic svojega pisanja, ki se ne bodo odrazale samo pri njemu, ampak tudi posledicno pri otrocih, oz. v njegovi okolici.. ce si anonimen si lahko privoscis vec, vendar tudi anonimnosti ni vec..
@london: upam, da se bo kmalu kaj spremenilo v tej smeri.. ker bi res ze bil cas, da se dolocijo dolocena pravila, da ne pride do tozb in taksnih in drugacnih stvari, ki smo jim tudi sedaj prica..
@pipi: tocno to.. ce nekdo pise svoje seksualne izkusnje, naj jih! ce ne posega v druge ljudi s svojim pisanjem.. preprosto ga ne kliknes.. ceprav je to vcasih tezko..
@marko: jaz ne interferiram v njeno zivljenje.. niti v najbolj groznih sanjah si ne zelim tega!
@chef: nasvet.. preberi se enkrat in ugotovil bos kdo je brez morale.. ni vedno prva zoga tista, ki je najboljsa..
31.03.2007 ob 15:19
Sploh nisem prebrala niti prispevka niti komentarjev. Ker mi je beseda “Dajana” v samem naslovu povedala dovolj.
A res ne moreš osebnih sporov privatno reševati. Ok, ne maraš jo, potem pa prispevke v zvezi z njo na blog pišeš. In tako sam bedno izpadeš..
31.03.2007 ob 15:27
@notnow: osebni spor? osebne spore definitivno ne resujem preko neta.. za to obstajajo precej boljsi nacini..
koga maram in ne maram je verjetno zgolj in samo moj problem? ali pac tudi tvoj?
lahko pa mi poves o cem naj pisem na blogu, da bom vedel, o cem lahko in o cem ne.. pricakujem predloge..
bedno.. nekdo, ki okrca cloveka, da izpade bedno, brez da prebere o cem je pisal? no ja.. jaz bi se zamislil na tvojem mestu.. poskusi.. ni tako tezko
31.03.2007 ob 15:33
Kaj hudiča imate proti trenirkam na blogih? Ha, kaj????
31.03.2007 ob 15:35
hmm.. proti smo! peticija bo
jaz sem se zacel zavzemati celo za idejo, da bilo prepovedano pisati blog, ce bi bil oblecen v trenerko.. da o goloti pri pisanju bloga niti ne pomislim.. krscen maticek
31.03.2007 ob 15:50
gre zgolj za besede. besede ne grizejo. etični kodeksi so za resne zadeve. besede so le besede.
31.03.2007 ob 16:47
uh sm mal slab informiran, ka pa mata vidva.a sta bivša ljubimca?
31.03.2007 ob 16:47
Ha, no zdaj imam vašo pozornost. Moja pravi namen je bil pridobiti zanimanje in nato povedati pravi predlog. Zavzemam se za prepoved besednih zvez, ki vsebujejo besedo nelastnoročen. No, za bonus lahko seveda prepovemo tudi trenirke. In seveda Hadov predlog tudi ni kar tako. Tole sem napisal oblečen v trenirko.
31.03.2007 ob 16:56
@wane: “buh ne dej”
@kinki: tole je pa bil udarec pod pasom
kaj pa nelastnoznožen.. a pride v upostev
31.03.2007 ob 16:57
Dajano sem brala enkra in še to, ker sem jo zasledila na tvojem blogu, drugače je sploh ne bi opazila, ker pač se držim svoje zapoved “Berem tisto kar mi je všeč, ostalo me ne briga”. In kot nekajkrat dosedaj in kot takisto za Požarja … Had, delaš ji s takimi posti samo reklamo, četudi negativno … vedno več ljudi jo s tem bere, saj so firbčni kaj se dogaja … sam sebe pa spravljaš v položaj, ko se človek vpraša, kaj pri hudiču je, da se spuščaš na tak nivo in se sploh ubadaš z njo … če bi jo vsi ignorirali, ne bi bilo tega, do česar je prišlo … v bistvu je Dajana pametna punca, saj vas sprovocira do te mere, da jo objavite in o njej na veliko debatirate … za kozlat ste vsi skupaj …
31.03.2007 ob 17:04
Ampak meni je še vedno bolj grozna beseda tre***** (trenirka - pšššt, napisano je v oklepaju, da ne bodo vsi videli!!!). Predlagam, da se pisanje te besede (če se že mora napisati) vsaj omili z zvezdicami. Torej - naj se napiše tre***** namesto ogabne cele besede. Tisti, ki so že dovolj zreli in odrasli, da bodo prenesli opolzkost te besede, bodo že vedeli, za kaj se gre. Otroškim nedolžnim očem bomo pa prihranili velik šok, ki bi zagotovo neizbrisno vplival na njihovo rast in duševni razvoj. Saj si menda ne želimo, da zrastejo v zavrte zafustrirance, oblečene le v tre*****?!
31.03.2007 ob 17:15
had Ne, ne. Ni bilo udarca, trenirko pa imam oblečeno pod in nad pasom. Res.
Mes ni sir A takole tre****** ti je*** ali
tre***** maš umazano, ti ***** Mislim, da bi šlo.
31.03.2007 ob 17:28
@Kinky
Povezava
31.03.2007 ob 18:24
Had - branje tega zapisa bi bila čista zguba časa, zato se mi niti pribižno ne da.
Sem v preteklosti že nekaj tvojih vpisov vpisov v zvezi z Dajano prebrala in si ustavrila svoje mnenje.
In ne, ne berem niti tvojega niti Dajaninega bloga.
Drugač se pa podpišem pod post uporabnice/ka Vale.
lp
31.03.2007 ob 18:25
abaris Hvala za link. Divje, ej.
Za kontekst obscenega besedila Buba Švabe si lahko preberete na temle linku: http://en.wikipedia.org/wiki/TheAristocrats(joke)
31.03.2007 ob 18:27
Narobe zapiše link. Celotnega je treba dati v naslovno vrstico z “_(joke)” vred.
31.03.2007 ob 18:45
@notnow: potem pa samo tole “Kakšno je vaše mnenje? Bi moral obstajati etični kodeks med pisci blogov, ki bi prepovedoval pornografijo, vulgarne izraze, agresivnost in podobno?” poglej.. in povej mnenje..
1.04.2007 ob 08:08
“Etični kodeks” nujno potreben na siol blogosu kot “inteligenčni servis”. Dajana me je sicer v začetku močno šokirala z objavami in jo ne morem brat. Kot oseba bi bila zelo primerna udeleženka v Big B. z nasveti njenim sonarodnjakom.
1.04.2007 ob 10:34
čaki,a trenerke so tudi prepovedane? lol
1.04.2007 ob 14:50
Sploh ne vem zakaj se spet v neke “zakone in kalupe” dajat … vedno isto … človek nekaj počne, kar ga veseli (beri piše blog) in ker pač iste zadeve veselijo več ljudi, to počne več ljudi (beri pišejo bloge) … potem se pa eden spomni, da bi se malo pokupčkali, pa družili, pa pravila naredili, ker bi bilo potem nevemkajprizpizdimaterni boljše in začne o tem pametovat in razglabljat in ustanovi svojo čredo s svojimi pravili in vsi potem isto blejajo … še vedno za kozlat … fej … jaz bom lajala dalje, vi se pa kodeksiratje in bodite etični … kandidatov za pastirje pa itaq nikoli ne zmanjka …
1.04.2007 ob 17:13
Vale- Jaz sem raje pastirica v tvojih očeh, ker imam rada ovčice, frulico in slovensko pesem. Ti bodi pa kar v tre****.
1.04.2007 ob 23:23
Točno tako je, kot je napisala Vale. Na začetku je vedno vse lepo svobodno, potem pa se vedno pojavi nekdo, ki mora drugim pametovati, kako sme, kaj sme in kdaj sme pisati. Da primer slikovito predstavim - zato primer iz prakse. So naredili motokross progo. Od jutra do večera je ružlo, daleč naokoli nobene hiše (se je sicer slišalo do nekaj hiš, samo nikogar ni motilo). Vse več ljudi je dneve preživljalo tu in seveda je postala kul destinacija. Seveda je vedno treba slediti kul stvarem, da si IN…in so si kupili zemljo v bližini proge in postavili hišo. In ni minilo nekaj let, ko so ti prišleki začeli težit zaradi hrupa od jutra do večera, dokler ni vsem skupaj šlo predaleč in je vse propadlo. Isto so znani primeri iz tujine ob nudističnih plažah itd. Poanta: kaj je res treba ob vsej možnosti izbire cele dneve početi zanalašč tisto, kar ti ne paše, samo da zapolniš svoj prosti čas in da se lahko komu teži? Kaj si je res treba hišo postavit ob nudistični plaži, če taistega golota moti!?!?
Obstajajo skupine blogov, kjer je pisanje bolj kulturno, kjer se cenzurira stvari - in obstajajo skupine blogov, kjer je vse bolj domače. In seveda - skladno z današnjim časom - ko smo dejansko manj svobodni kot oni v Severni Koreji, je potrebno urediti in omejiti tudi vulgarne bloge, samo zato, ker nekdo NOČE prešaltati tistega, kar mu ne paše. Če nekomu ne paše vulgarni jezik, naj gre drugam, kjer je to omejeno. Nima pa nihče pravice nikomur govorit, kako sme pisat. Vsak ima namreč svoje vrednote…
P.S. po moje je “indijaner” na 24ur.com Dajana…to je tisti, ki nonstop teži zaradi nagih riti.
2.04.2007 ob 09:11
Verbatim Svoboda nekoga ki posega v mojo svobodo ni svoboda enakosti. TV plačujem in ker je pretvornik za vse TV postaje do mojega aparata imam pravico kritizirat oddaje tudi na POP TV ali A kanalu, saj odjemalci z naročnino pokrivamo tudi vzdrževanje le teh.Hudobije je res preveč povsod in vulgarne nevzgojene drhali tudi.Zato morajo biti pravila igre v skupnosti sicer bo šlo vse v maloro.Mi poveš kdo bo potem zaustavil hordo podivjanih svobodnežev ko bo ogroženo tvoje življenje?
2.04.2007 ob 09:54
Zanimiv zametek debate, ki sem jo sam raje nadeljeval kot blog… Začel sem pisati kot komentar, ampak mi sistem ne pusti tako dolgega… Več tukaj na http://clovek.blog.siol.net/
2.04.2007 ob 09:55
mmm, kako se v komentarju doda link na drugačen način kot sem storil to zgoraj?
2.04.2007 ob 09:56
na had.blog.siol.net tega ne moreš drugače kot si ti sedaj … had enostavno tega ne pusti
.::PiPi::.
2.04.2007 ob 09:58
Ha sem vedel, da je Had temelj zarot…
PiPi hvala
2.04.2007 ob 10:18
@Človek ne moremo te komentirat … vsaj tisti ne, ki nismo prijavljeni … @Nada, v mojih očeh nisi prav nič, ker te ne poznam in te tako ne morem sodit …
2.04.2007 ob 10:22
@Vale, sem opazil, sedaj je izklopljeno, lahko prosim poizkusiš če deluje? Hvala.
2.04.2007 ob 10:29
res je.. trackback je izklopljen ze precej casa.. sicer pa se lahko uporabi a href=” ” in se vstavi link..
2.04.2007 ob 10:33
In evo, čas ni bil vežen stran, smo se nekaj naučili… Hvala
2.04.2007 ob 11:15
dajana je men hecna. čisto brez težav jo na njenih lastnih kontradiktornih izjavah dobiš in ji to poveš, potem pa te ali izbriše ali ignorira. pri njej je tudi zanimivo, da ima med komentarji več povezav na porno strani kot celoten Bičskvit
2.04.2007 ob 11:19
Šuškavke, o šuškavke, kako lepo šuštite. Pa mečkanke. In frotir. Ooooo, déca, stran glejte!
2.04.2007 ob 11:50
@megafotr, ta stran res obstaja
kar se pa tiče kontradiktornosti, pa sam ne bi upal kazati s prstom, ker se bo najbž obrnil proti meni
2.04.2007 ob 13:22
@ Dinozaver
I’m shocked. SHOCKED, I tell you!
2.04.2007 ob 13:27
@dinozaver: neeeeeeeee.. moje oci ne prenesejo vec tega.. ne morem.. prosiiiiim…
2.04.2007 ob 22:39
Matr, eni ste pa res brihtni. In polni nekih moralnih…kaj že?! Kar bodite, dokler se ne vtakne v vas ali pa se vi po nekem čudnem naključju znajdete v debati z njo. Nekako se mi že svita, v katero smer boste žvižgali potem.
Do takrat pa želim vsem veselo moraliziranje. Iz srca.
2.04.2007 ob 23:03
Ja, veste kaj, baba ima prav! Jaz tudi že dolgo opozarjam kaj vse se najde na tem ljubem internetu pa saj to ni res. Potem pa gre dekle 14 let gor pa vidi pornografijo in - hop! - je noseča. No pa brez skrbi, bom enkrat se malo temu posvetil.